28 Aralık 2008 Pazar

PERİZİN

4 yorum:

muhteşem turunç dedi ki...

Osman abi sağ el alışık galiba aşıya solda eldiven var sağda yok:)

ÜNAL MARKET dedi ki...

Abi videodaki babam çekimi yapacak kimse olmadığı için ben çekmek zorunda kaldım.Genelde eldiven giymem,arının durumuna bağlı olarak bazzen takıyorum

Ballı Baba dedi ki...

Değerli arıcı kardeşim, pratik uygulama ile ilaçlama yapıyorsun ama arılı çerçeve başına 5 ml ilaçlı suyun verilmesi gerekir. Bu yaptığın şekilde doz ayarlaması imkansız. Bunun yerine 60 cc lik plastik enjektör kullanman daha verimli olurdu.
Kullandığın ilacın azıda çoğuda işe yaramıyor.

ÜNAL MARKET dedi ki...

Öncelikle ilgine teşekkürler.Perizinin dozuna gelince ben yaklaşık beş yıldır aynı sistemi kullanıyorum bugüne kadar hiç sorun yaşamadım çevremde birçok arıcı arkadaş da aynı yöntemi kullanmakta tabi sizinde dediğiniz gibi dozu ayarlamak önemli.